1.1 למה השובר שלי לא עובד על פריטים בהנחה?

אם השובר שלכם לא עובד על פריטים בהנחה, כנראה שהסיבה נובעת מתנאי והגבלות השובר.

בדקו בדוא"ל בו קיבלתם את השובר את התנאים וההגבלות.

אם פריטים בהנחה אינם נכללים בשובר שלכם, תוכלו להשתמש בו על פריט רגיל.

1.2 כיצד ניתן לפתוח פנייה \ תלונה?

ניתן לפנות אלינו דרך הלינק בעמוד צור קשר: (add "contact us" link) או ניתן להתקשר למוקד השירות שלנו שמספרו : 073-7111321

1.3 אפשר לקבל שובר חלופי?

אתם זכאים לשובר חלופי במצבים הבאים:

עשיתם שימוש בשובר בהזמנה, ואז החזרתם או ביטלתם את ההזמנה

השובר שלכם לא עובד. במקרה כזה, אנא עקבו אחר הצעדים לשימוש נכון בשובר. במידה ותתגלה תקלה בשובר, נספק לכם שובר חלופי

השובר שלכם לא נותן את ההנחה הנכונה בהזמנה.

אם ההזמנה שלכם בוטלה, קוד השובר יופעל מחדש אוטומטית לאחר 24 שעות.​

אם אחד מהמצבים שצוינו חל, אנא פנו אלינו לבקשת שובר חלופי.

1.4 מה קורה לשובר במקרה של החזרה או ביטול ההזמנה מהאתר?

זה תלוי מה סוג הקופון בו השתמשתם.

כאשר הזמנה מבוטלת לחלוטין, או במידה ואתם ביטלתם הזמנה שביצעתם, הקופון יחודש באתר בתוך 24 שעות.

במידה והשתמשתם בקופון אשר מקנה הנחה באחוזים, נניח 10% הנחה, אתם אמורים לקבל קופון חלופי.

במידה והשתמשתם בקופון אשר מקנה הנחה בסכום ממשי, נניח 10 ₪ הנחה, הקופון יחודש באתר במידה וההזמנה כולה בוטלה. במידה ורק חלק מההזמנה בוטלה, או החזרתם רק חלק מההזמנה, תקבלו החזר כספי יחסי להזמנה. החשבונית שתקבלו תציג את ההנחה אשר תפוזר בין שאר הפריטים בהזמנה.

1.5 איך משתמשים בשובר?

באמצעות השובר אתם יכולים לקבל הנחה כשאתם רוכשים מוצרים דרך האתר. כך תקבלו את ההנחה שלכם:

בחרו מוצר (מוצר שמתאים לשובר) מהאתר

עברו לסל הקניות שלכם בפינה השמאלית העליונה.

לחצו על 'עגלה' והזינו את הקוד בשדה 'קוד הנחה' תחת סיכום ההזמנות שלכם.

חשוב לזכור:

השובר תקף לזמן מוגבל בלבד.

יתכן שהשובר לא יחול על כל המוצרים.

לא ניתן להשתמש בשובר לאחר ביצוע הזמנה.

לא ניתן לשלב את השובר עם מבצעים או הנחות אחרות. אם חלים יותר ממבצע או הנחה אחת על ההזמנה שלכם, אנו נשתמש במבצע עם ההנחה הגדולה ביותר.

תוכלו למצוא את התנאים וההגבלות הקשורים לשימוש בשובר בתחתית הודעת הדוא"ל שלכם או בשובר עצמו.

1.6 איך משתמשים בשובר?

לפעמים כשאתם מנסים להשתמש בשובר אתם עלולים לקבל הודעה שאומרת שהוא פג תוקף או לא מזוהה. אם הוא פג תוקף, לא תוכלו להשתמש בו יותר. אם הוא לא מזוהה, תוכלו לבצע את הצעדים הבאים.

ראשית עליכם לוודא שאתם משתמש בשובר נכון. קראו את התנאים וההגבלות שניתן למצוא בתחתית הדוא""ל. ודאו כי השובר חל על פריט אחד לפחות בסל הקניות שלכם - לא כל הפריטים מקבלים שוברים.

אם אף אחת מהבעיות האלו לא קרתה, ודאו שהזנתם את קוד השובר בדיוק כפי שהוא מופיע. קל לטעות אם אתם מזינים את הקוד באופן ידני. כמה טעויות נפוצות הן:

בדקו שגיאות ריווח, שגיאות תו ו/או שגיאות כתיב.

שדה קוד השובר תלוי אותיות גדולות. ודאו שמקש ‘Caps Lock’ אינו מופעל והשתמשו באותיות גדולות במידת הצורך.

בדקו שאתם לא מתבלבלים בין המספרים 0/1 והאותיות I/O.

אם אתם בטוחים שהשובר שלכם תקף להזמנתכם אך הוא עדיין לא עובד, אנא צרו איתנו קשר.

1.7 מבצעים ושוברים

אם השובר שלכם לא עובד על פריטים בהנחה, כנראה שהסיבה נובעת מתנאי והגבלות השובר.

בדקו בדוא""ל בו קיבלתם את השובר את התנאים וההגבלות.

אם פריטים בהנחה אינם נכללים בשובר שלכם, תוכלו להשתמש בו על פריט רגיל.